Fredagsmys :)

 
Äntligen helg och döttrarna är här, då lever den annars så tysta gården upp.
Hade tänkt att lägga ner de här för jag trodde ingen läste, men idag på Ica kom en underbar kvinna och sa att min blogg va fin :)
Så ja får nog fortsätta iaf :)
Ikväll har de lagats en helt fantastisk Pasta med venusmusslor. Grädde, skaldjursfond, vitt vin, chilli, vitlök, charlottenlök och massor av persilja.
Anonym
2015-03-19 @ 15:18:25

Anonym Lotta igen :)) Lägg inte ner bloggen! Jag tittar och säkert fler med mig, men det är inte alltid man skriver :))

Svar: Jag kör på, alltid kul att dela med sig av de man gör, sen om nån läser är de bara bonus :)
Mattias Jansson

Louice Glamberger
2015-03-21 @ 00:15:18

Roligt när barnen är hos Dig förstås.
Gården ligger nära skogen
långt till grannarna?
Fortsätt med bloggen
Alla kanske inte har hittat Dig
ännu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0