Lite bilder från mitt hem.

Förstår redan efter första dagen att alla inte gillar min inredning, de är bara inse att alla gillar olika och de är väl en himla tur de :)
Nu verkar trenden vara att sälja/skänka/kasta bort allt "shabby" och in med en blandning av industriellt och trådhyllor, trådbackar och trådkorgar. Allt vitt ska målas guld och de som inte målas ska klistras med dekorplatplast, gärna marmor.
Så sjukt tråkigt att alla följer de kommersiella, men de är givetvis upp till varje individ.
Matvarubutikerna börjar sälja en viss produkt och då ska alla ha.
Ja tänker på Rustas Ugglor, Nettos trådkorgar och Biltemas aluminiumtejp osv osv..
Mitt hus är byggt 1853 och här följer jag de lantliga eftersom gården ligger ute på landet, gammal lantlig stil innebär inte vitt men de är färgen jag gillar. Sen har jag lite accentfärger som jag kan ändra efter årstid samt humör.
 
 
Louice Glamberger
2015-02-26 @ 21:21:58

Hej, ursnyggt är det hemma hos Dig. Jag gillar det vita och de där med gamla nycklar och annat roligt Du har.
Ska bli kul att följa Dig på bloggen.
Trevlig kväll.
Mvh./ Louice.

Svar: Tack så mycket Louise :)
Mattias Jansson

Åsa
2015-02-26 @ 22:22:48

Jättefint allting!! Har funderat på fönsterskydden går det att få beställa ett med egna mått?
Fortsätt så här så vi kan njuta och få tips om hur vi ska göra saker

Trevlig kväll

/Åsa

Svar: Ja de kan vi nog lösa, ja bygger i mån av tid och hur nacken klarar av de.Hur tänkte di dig?
Mattias Jansson

2015-02-26 @ 22:53:10

Jag gillar vit blandat med grått , mörk trä och inslag av jordnära färger =) typ gött ä blandat så det blir ens egna stil och inte så som alla andra har det, det blir som så mycket mer personligt då tyss jag . Jag gillar din stil gôr Mye! Så kör på ! Det är du som ska leva å bo i det och inte dom som klagar ! ;)

Kerstin
2015-02-27 @ 11:09:17

Vilket fantastiskt fint hem du har😊

Lotta Andersson
2015-02-28 @ 20:05:06

Åhh blåa detaljer så snyggt <3, japp min favoritfärg är blått =D. Du har en helt underbar stol vid ditt skrivbord och "Vitrinskåpet" älskar jag med <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0